Pakowanie

12:26

Cześć, kochani!

Już jutro po południu wyjeżdżam na wakacje! Lecę na jedną z Wysp Kanaryjskich, Fuerteventurę. Nie mogę się doczekać!
Dzisiaj czeka mnie pakowanie. Już część rzeczy uszykowałam, zostało mi parę ubrań, które się piorą, biżuteria i kosmetyki. Na wyborze tych ostatnich zawsze schodzi mi najwięcej czasu.
Nie będzie mnie 2 tygodnie i nie biorę laptopa, więc nowe posty w tym czasie też się nie pojawią. Ale gdy tylko złapię wifi, wrzucę coś na instagrama, więc zapraszam do obserwowania mojego konta 



nie ma co chodzić na basen czy nad morze w trampkach! japonki z H&M 


do czytania biorę drugą część Gry o Tron  i masę e-booków na tablecie, bo tak wygodniej :)


A Wy jedziecie gdzieś na wakacje? :)

You Might Also Like

76 komentarze

  1. Jejciu,jak Ci zazdroszczę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy. Ja wyjeżdżam w niedzielę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jestem na wakacjach XD - Norwegia.
    Mam taki sam tablet - Prestigio ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu, szczęśliwego powrotu, baw się, szalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję, takie mam plany :D

      Usuń
  5. Zazdroszczę *-*
    Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę :)

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. udanego wyjazdu ;)
    ja wyjeżdżam pod koniec lipca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. udanego wyajzdu :) ja jadę na oboz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też myślałam o poście tego typu ! Swietny blog lajkuje i obserewuje licze na mały rewańżyk udanego wjazdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takie posty są dość popularne w wakacje ;)

      Usuń
  10. strasznie ci zazdroszczę, pewnie wrócisz mega opalona. Udanych wakacji!

    PS wrzuć jakieś zdjęcia na instagrama z lotniska, lub samolotu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sobie kupić sobie tableta. ^^

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog :)
    ---- > http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że ty już wyjeżdżasz:) Sama byłam na tej wyspie i mi się baaardzo spodobało! Udanego wyjazdu, potem koniecznie dodaj zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. aa zazdroszczę wyjazdu! Przywieź dużo zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh! Sama bym chciała mieć takie wakacje. Ale co tam zazdrość, ważne, żebyś ty się dobrze bawiła!

    Skom> http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ale świetnie! *.*
    Życzę Ci udanego wyjazdu i wspaniałej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, co do trampków. Na takich ciepłych wyspach japonki są niezastąpione ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jadę do Bułgarii za tydzień, nie mogę się doczekać ! :)
    Boska kolekcja okularków ;)
    Będę wpadać częściej, ponieważ twoje posty czyta się z wielką przyjemnością :)
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo, udanych! <3
    z kąd masz ten strój w kwiatki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H&M :) http://cocochines.blogspot.com/2013/06/haul-pierwszy-czerwca.html

      Usuń
  20. really lovely summer items! enjoy your holiday/vacation! <3

    Check out my latest outfit post on blog! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje pakowanie jest o wiele bardziej nieogarnięte. :D
    Ja jestem całe dwa miesiące nad morzem. ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te okulary w kwiatki, życzę udanego wypoczynku! ;* Obserwujemy? Proszę o odpowiedź na moim blogu i dziękuję za miły komentarz. www.fearlovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w czwartek do Bułgarii ;))
    Jedziesz z rodzicami czy na kolonie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jeszcze nwnm.Ale pewnie nigdzie.;c
    Udanych wakacji.;**

    OdpowiedzUsuń
  25. Udanych wakacji! :)

    http://wholestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podoba mi się Twój blog! taki staranny, ładnie piszesz i bardzo dobre zdjęcia :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale Ci zazdroszczę :D Kanary to chyba raj na Ziemi :D ale masz świetną kolekcję oksów!

    OdpowiedzUsuń
  28. jeju, 2 tygodnie w takim miejscu! nie mogę się doczekać fotorelacji:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ci zazdroszczę *_*
    Udanych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć.

    Kurcze, jak ja lubię Twój blog. ;)
    Tak fajnie piszesz i masz ciekawe zdjęcia, dobrej jakości! ;)
    Obserwuję Cię i mam nadzieję, że odwiedzisz też mnie - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy spam. Mi napisałaś dokładnie to samo ;)

      Usuń
  31. Życzę ci udanych wakacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaaaaa, ale świetne wakacje będziesz miała :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej ;) Nominowałam cię do konkursu Liebster Blog Award ;)

    http://asiunia-beyourself.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Udanego wyjazdu. :)))


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Udanego wyjazdu :) !

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Udanej podróży, na pewno będzie owocna w zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Te koronkowe balerinki są śliczne ;3
    Miłej podróży! :)

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Informuję, że zostałaś przeze mnie otagowana. Więcej u mnie: poprostubloghani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne okulary :D

    Obserwuje i liczę na to samo :3
    http://justgamee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz piękne okulary :)

    http://vainvariety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Baw się dobrze ! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej CocoChin ! Dawno mnie nie było, bo byłam na obozie i ten..no wiesz nie było neta ;---;
    Mam nadzieje, że Twoje wakacje są i będą udane <3
    Btw. z przyjaciółką dzisiaj stworzyłyśmy bloga więc dopiero zaczynamy - dodałam cię do polecanych. Jakbyś mogła nas jakoś zareklamować czy coś byłabym naprawdę wdzięczna :3 - http://sawabie.blogspot.com/
    Twoja Liv-cchi od SasuNaru ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, kochana! Postaram się o jakiegoś ładnego linka do Was, nie ma sprawy ;)

      Usuń
    2. Dziękujemy Ci bardzo i za pierwszy komentarz też :')
      Całuje ♥

      Usuń
  43. Ooooo, ale masz fajnie. Wyspy kanaryjskie! Opalisz się tam pewnie na ciemny brąz ;)
    Miłej zabawy, czekam na zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Czekam w takim razie na super zdjęcia w pięknej scenerii Wysp Kanaryjskich:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej,
    Fajny blog :)
    Fajnie masz, że wyjeżdżasz ^^
    Udanych wakacji życzę :*

    Zapraszam do mnie; zbieranina-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Chyba nie mogę czytć takich postów, bo jestem tak zazdrosna :3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Miłych wakacji... Obserwuje u liczę na to samo :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. zazdroszczę ;) jedziesz z rodzicami? ^^,
    obserwujemy? ;D
    + za komentarz na blogu się nie obrażę <3

    servenity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Miłych wakacji :) śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe