Fuerteventura

11:25

Cześć, kochani!

Wczoraj wróciłam z wakacji na Fuerteventurze. Chciałam co jakiś czas wrzucić Wam parę zdjęć na instagrama, ale nie miałam dostępu do wifi - był płatny i takie tam. Zaraz po wylądowaniu w Polsce udostępniłam parę zdjęć ;)

Na wyspie wciąż było dwadzieścia parę stopni i słonecznie, ale bardzo wiał wiatr, więc parę razy było naprawdę chłodno. Przeziębiłam się i dwa dni przeleżałam w pokoju hotelowym z małą anginą. Ups!

Nie było co zwiedzać, więc właściwie cały czas spędziłam nad basenem lub oceanem. Jak na moją bardzo jasną karnację opaliłam się nawet nawet, ale wolałabym bardziej, haha.





ta czarna linia to te same kamienie. po lewej - odpływ, po prawej - przypływ :D



Teraz już chyba do końca wakacji siedzę w domu, może wybiorę się z dziadkami nad morze i na pewno się z kimś pospotykam :)

A Wy jakie macie plany na resztę wakacji? :)

PS. Ciekawe, kto ma dziś imieniny, haha!

You Might Also Like

57 komentarze

  1. Ważne, że się dobrze bawiłaś :) Piękne widoki!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja ci zazdroszczę takich wakacji ja w tym roku niestety jadę tylko razy w góry, a tak kocham morze i jeziora! :) Jedyny plus jest taki że mieszkam nad rzeką :D

    niuta-niutaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszego z okazji imienin! :D
    pieknie tam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie zdjęcia ^^
    Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko! Współczuję tego przeziębienia, co to ma być choroba w wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fuerteventura jest przepiękna! Widoki przecudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaak, póki co mam w planach dalszy urlop na Mazurach i wypad do Szwecji. Na tak gorącej wyspie (?) raczej długo bym nie wytrzymała (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wyspa. Właśnie nie było gorąco, w Polsce bardziej :)

      Usuń
  8. Chce tam. <3

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyszłaś na 3 zdj. :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci! Tam jest przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie! Świetne zdjęcia! Masz genialną bluzkę! Wszytkiego najlepszego!
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne widoki. Ją niedługo jadę bad Polskie morze :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! :) Masz przepiękną koszulkę z arbuzem! <3 :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszcze takich wakacji :)
    A ty jesteś śliczna *-*
    http://impurplealex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne miejsce! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże jakie cudne miejsce ♥ chciałabym tam być. ja nigdzie nie byłam i nie pojadę :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie świetne zdjęcia *.* I naprawdę świetne widoki ;)
    Kocham twoją bluzkę z arbuzem <3. Gdzie i za ile kupiłaś?
    P.S. cieszę się, że już wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia i piękne miejsce! ♥ i masz cudowną bluzkę :)

    www.mallatia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ahh te widoki *=*

    Zapraszam serdecznie na mojego kluskowego pierwszego posta heh ;*
    http://mtw-tfw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. OOo! Współczuje Ci, ze miałaś anginę.! Ale śliczne zdjęcia! Widoki po prostu CuDneee!
    Zazdroszczę Ci takich wakacji. Też bym chciała jechać na Wyspy Karaimskie, ale niestety w tym roku to już nie możliwe. (ja to bym wszędzie chciała jechać). Ślicznie wyglądałaś!
    Podoba mi się twój blog!
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Wyspy Kanaryjskie ;)
      Dziękuję dziękuję! <3

      Usuń
  21. woow, zazdroszczę, po stokroć zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne miejsce ^^
    zapraszam na mojego bloga ----> http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę :) Widać, że piękne miejsce ;)
    Wszystkiego najlepszego! Spóźniłam się, ale życzenia jak najbardziej są szczere ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Współczuję, że złapałaś anginę na Fuertaventurze. To pię:)kna wyspa, chyba jak każda z Wysp Kanaryjskich.; )

    Ja jadę na Mazury i do Hiszpanii:)

    pola-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękne miejsce :)) przedemną mój wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post!:*
    Zapraszam do siebie!:)
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, ale ci zazdroszczę wakacji :)

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  29. polubiłam twojego bloga, obserwuję i zapraszam do mnie: http://lifesveronica.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie wyglądasz i cudne zdjęcia :DD

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietny blog;)
    Obserwujemy??????
    Http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne zdjęcia, musiało być genialnie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. jak ja kocham podróżować :) sprawia mi to duuużo radości

    OdpowiedzUsuń
  34. pozazdrościć wakacji:) ja, jak się uda to dopiero we wrześniu gdzieś na urlop pojadę;)

    OdpowiedzUsuń
  35. zazdroszczę takiego wyjazdu *_*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna jesteś.

    Obserwuje i liczę że ty też.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. want to go there http://differentcands.blogspot.kr/2013/07/back-from-vacation-and-choies-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  38. O jej ale tam pięknie.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia! ;)Świetny blog, obserwuje i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia,jak tam pięknie!!:)
    fajna czarna bluzeczka,w sam raz na plażę:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe