New in: AVON

16:49

Cześć, kochani!

Niedługo wakacje! Strasznie się cieszę. Właściwie podczas ciepłych weekendów już czuję się, jakbym za chwilę miała gdzieś pojechać :)

Parę dni temu przyszła paczka z zamówionymi kosmetykami z firmy AVON. Gdy tylko dowiedziałam się, że są nowe produkty z "owocowej oferty", pobiegłam błagać mamę, czy będę mogła coś kupić. Uwielbiam te zapachy!

mgiełka, żel, szampon i odżywka do włosów 

szampon (i odżywka) malina i hibiskus - już myłam nim włosy parę razy i jest świetny! 

żel pod prysznic - pasujący do szamponu i odżywki, mgiełka do ciała granat i mango 

Macie któryś z tych produktów? :)

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

43 komentarze

  1. też uwielbiam owocowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam żel pod prysznic truskawkowy i zamierzam sobie jeszcze jakiś kupić, może nawet ten ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wyglądają świetnie :) Szczególnie mgiełka do ciała, muszę sobie kiedyś taką sprawić ! ^^
    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. seria mgiełek i balsamów z avon jest przesłodka takie cudowne zapachy lata mgiełka bardzo krótko pachnie ale balsam długo utrzymuje się na skórze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest faktycznie minus tych mgiełek, trzeba co jakiś czas odnawiać zapach i psikać.

      Usuń
  5. miałam tą mgielke,sliczn jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są takie kosmetyki, bo nie trzeba patrzeć nawet co to jest, przecież to się po prostu kupuje wzrokiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam mgiełkę,zakochana jestem po uszy *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie, jak zrobiłaś ten efekt z pierwszego zdjęcia? Będę wdzięczna za odpowiedź.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do pytania ; )
      Ładnie wyglądają te kosmetyki, muszę jakiś zamówić.

      Usuń
    2. Używam programu PhotoScape :)
      Przy edycji zdjęcia: Obiekt - na dole Tryb Elipsy (ja mam kolor biały, bez krawędzi) - edytuj zaczernienie figury (ja mam 37%) - dodaj napisy na kółku.
      Bardzo proste!

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź :*

      Usuń
  9. ładne ! ja mam mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham owocowe kosmetyki ;)
    Mgiełki z Avon są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z Avonu tylko mgiełka granat - mango, za resztą kosmetyków nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm to pewnie tak cudnie pachnie <3 musze kupic !

    OdpowiedzUsuń
  13. Także podoba mi się ta seria od AVON , zapachy są nieziemskie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te mgiełki są super ;3

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mm, niestety nie mam żadnego z tych produktów, ale może przekonam mamę do zakupu przynajmniej jednego z nich!:) uwielbiam tego typu produkty!
    zaraz wezmę udział w tym rozdaniu:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham te mgiełki do ciała <3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Noo cudowne są te zapachy sama posiadam mgiełke taką jak ty i jest o niebo lepsza niz te wszystkie inne . Kiedyś miałam ten szampon POLECAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Też miałam szampon - rewelka! Lubię tą firmę <3.
    Ładny desing.

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże, nic tylko je jeść, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo miałam granatową mgiełkę! kosmetyki z tej serii niesamowicie pachną :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta mgiełka jest najlepsza, mam chyba drugie opakowanie, wprost kocham ten zapach. Dzisiaj kupiłam mgiełkę z Avon o zapachu fiołek i liczi zapach równie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą mgiełkę też mam w kolekcji :)

      Usuń
  23. Ja również mam tę mgiełkę o zapachu granatu. Mam ogólnie dwie mgiełki z avonu. Z obu jestem zadowolona, bardzo je lubię ♥.

    Obserwuję i liczę na rewanż ;3

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe