Mięta zielona czy niebieska

18:57

Cześć kochani!

Straszna dziś u mnie ulewa. Nawet w listopadzie tak nie pada, a przecież zaraz lipiec. Mam nadzieję, że niedługo się wypogodzi. Działam przecież na baterię słoneczną!

Parę dni temu kupiłam nowy lakier do paznokci. Pamiętałam, jak w zeszłe lato bardzo podobały mi się miętowe pazurki i teraz też chciałam sobie takie sprawić.
Jedno co mnie w nim dziwi, to to, że w butelce ma piękny, miętowy kolorek, w sztucznym świetle jest zielony, a na dworze - niebieski :O

 Golden Rose Rich Color 44 

tak wygląda na paznokciach


Co myślicie? Jakie kolorki lubicie na lato? :)


Follow on Bloglovin

You Might Also Like

64 komentarze

  1. Ale ładny kolorek. Sama muszę pomalować paznokcie w końcu ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor. Zapraszam do mnie:

    poprostubloghani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetny ;o ja miałam miętowy z avonu, ale trzeba było malować 3x żeby był jako taki efekt, a nawet po 4 godzinach po malowaniu jak się czegoś dotknęło to ślady zostawiały.. więc moja mama wylała wszystkie lakieru tej firmy na butelkę i mam fajny wazonik, o. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego tutaj są 2 warstwy. Ha, przynajmniej lakiery się przydały :D

      Usuń
    2. moje paznokcie tak wyglądały po 3 dopiero ;x a potem i tak się denerwowałam i je zmywałam :DD

      Usuń
  4. ten lakier to Król w Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie się prezentuje ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ten lakier jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kolor kameleon :)
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki sam kolorek ;)
    jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor, uwielbiam ten kolor sama mam taki tyle, że jaśńiejszy z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym w sumie chyba też wolała jaśniejszy

      Usuń
  11. Śliczny ten kolor. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bez wzgledu czy lato czy zima lubie jasne kolorki chociaz i ciemnych mam pelno ;) swietny odcien lakieru masz

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny :)
    Też mam nadzieję, że się wypogodzi, bo również działam na baterię słoneczną :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor. U mnie też brzydka pogoda

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi właśnie wydał się bardziej zielony (taki melonowy ^^) niż miętowy :)
    Ale kolor sam w sobie jest cudny *.*
    Mi się już mięta szczerze znudziła.

    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zanim zobaczyłam i przeczytałam o lakierze, myślałam, że chodzi o tą miętę w dzbanku o.O ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudny lakier. Mam podobny, znaczy o podobnym kolorze :)
    Obserwacja na bloglovin za obserwację na bloglovin?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wygląda źle, a nawet fajnie - ja jednak kocham mój z wibo ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie także padało, rozumiem Twój ból. ;> Ładny kolorek, od jakiegoś czasu bardzo zaczął podobać. :)

    zapraszam na mojego bloga - http://your-life-your-problem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny kolorek! Gdzie go kupiłaś?
    Zapraszam: by-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Napisałaś mi pod postem - http://makelifecrazier.blogspot.com/2013/06/sesja-z-ola.html że jestem fotogeniczna - to NIE ja :) Te słowa musisz kierowac mojej koleżance.
    makelifecrazier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kolor! :3

    http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam miętowy lakier, choć ja zwykle stawiam na pudrowo-różowe, bo mięto do niczego mi nie pasuje :P

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale piękny lakier *o* muszę sobie jak najszybciej kupić taki lakier ;D
    obserwuje, bo coś czuję że będę tu często przebywać ;D

    zapraszam do mnie ;)
    theonlysuch.blogspot.com

    ~kat

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham kolor miętowy ♥
    super blog
    obserwujemy? daj znać u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne <3 Ja już obserwuję ;) Zapraszam do siebie http://natalaablog.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kolor :) OBSERWUJĘ i dzięki za komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. mam taki z Miss Sporty (?)
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiesz co? Mam identyczny kolor lakieru! Też myślałam, że będzie miętowy, a tu nagle - niebieski!
    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. hej :)
    nominowałam Cię do Liebster Blog Award
    mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie :D
    pozdrowionka

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się Twój blog, obserwuje ;-)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: http://zabawa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ładny kolorek, ale bardziej przypomina mi zielony niż miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny ten kolorek! Ja mam taki lakier, który w buteleczce jest błękitny, a na paznokciach już intensywnie niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ladnie na paznokciach wyglada :P a mieta to w sumie taki kolor.. ni zielony ni niebieski :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie się prezentuje na paznokciach : )

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe