Haul: Pierwszy czerwca

19:01

Cześć, kochani!

Dzisiaj poszłam z Karoliną i Kingą do Starego Browaru. Kupiłyśmy parę rzeczy  :)

Bluzkę z arbuzem i napisem CUBA kupiłam już tydzień temu, ale jeszcze ich nie pokazywałam. Kinga ma taką samą, różową, haha! Koszula w kwiatu ma ciekawe ćwieki na ramionach, a koszula maleńkie fioletowe piórka. W ogóle ostatnio rzuciłam się na koszule (tu i tu).

prześliczny kolorowy strój kąpielowy 

Do tego w Douglasie była przecena - trzeci produkt Essence za grosz. Świetnie, bo większość kosmetyków mam właśnie tej marki. Kupiłam puder matujący i dwa eyelinery we flamastrach, z cienkim czubkiem.

Kupiłam też coś jeszcze... Szykuje się rozdanie!

A od rodziców na Dzień Dziecka dostałam pościel w różyczki, którą widać na zdjęciach :)

Jak Wam minęła sobota? 

You Might Also Like

59 komentarze

  1. Świetne rzeczy, zwłaszcza koszulka z arbuzem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ubranka :)
    Niestety w moim Rossmannie nie ma Essence, ale na szczęście ostatnio otworzyli Naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna pościel! Świetne ciuszki!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pościel i świetne rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdobycze :) uwielbiam koszule

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w stroju kąpielowym ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta zrób przegląd swojej szafy ♥
    Tak bardzo piękny masz gust!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam taki, wcześniejsze ubrania... Brr! Ale pomyślę nad tym :)

      Usuń
  8. ta koszulka z arbuzem jest fajna :D i też mam taką pościel ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. strój kąpielowy jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! :)
    Strój jest cudowny *-* Pasuje Ci do karnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie trudno znaleźć coś dla bladej blondynki :(

      Usuń
  11. Świetny blog :)
    Dziękuję za komentarz :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    breakingalltherecords.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy! Praktycznie wszystko mi sie podoba, oprócz bluzki z napisem Cuba

    OdpowiedzUsuń
  13. ale swiente zakupy ;)
    obserwujejmy? ja jzu

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo, ale to bardzo podoba mi się twoja bluzka z arbuzem ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. super bluzki i strój też ekstra :)
    a puder mam ten sam i bardzo polecam wszystkim :P
    zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania
    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie śliczne rzeczy ♥
    najbardziej podoba mi się ta biała koszula w czarne piórka i strój :D

    zapraszam do mnie;
    http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie tu :)
    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula ta biała w piórka i ta koszulka z arbuzem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszule i bikini ! *.* Sama musze sobię w przyszłym tygodniu kupić bikini.

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rzeczy, też muszę znaleźć sobie jakiś eyeliner we flamastrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy,a bikini piękne!
    Obserwuję Cię!Jeśli chcesz-obserwuj mnie też,będzie mi bardzo miło!
    imluckylady.blogspot.com/

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne rzeczy!
    Wszystkie bluzeczki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się najbardziej podoba koszulka z arbuzem , a pościel jest urocza! Trochę jak z lat 40 - tych, a mi się takie rzeczy bardzo podobają (bardzo ) . :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie podobają mi się koszule jak ta w piórka, sama mam ze 3 i ciągle kupuje nowe. Ta twoja jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz chyba taką samą koszulomanię jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne... wszystko. :D
    Ja na razie odpuściłam wszelkie prezenty, bo tak się złożyło, że dostałam stypendium i moi rodzice wydali w tym miesiącu na mnie już wystarczająco dużo. Źle bym się czuła gdyby o cokolwiek jeszcze ich poprosiła. Dlatego jestem z nimi umówiona, że prezenty dostanę trochę później ( tak się złożyło, że imieniny mam 18 maja, 1 czerwca jest dzień dziecka a 17 czerwca obchodzę urodziny także zgarniam 3 prezenty za jednym zamachem :P ).

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzki są śliczne. Ta z piórkami jest bardzo interesująca.
    Pościel też ładna.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. It's very straightforward to find out any matter on net as compared to textbooks, as I found this piece of writing at this web page.

    My site gambling

    OdpowiedzUsuń
  30. Bokserka z arbuzem jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki słodki jest ten strój kąpielowy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zakupy ! W zasadzie to podobają mi się w całości - od A do Z ;)
    Urocze są te ćwieki i piórka ;)
    Pościel jest urocza, czyżby IKEA ? Mam takową właśnie na oku i przy najbliższej okazji będzie moja, haha ;)
    Miłego tygodnia ! A zwłaszcza pogodnego !!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny strój kąpielowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widać, że zakupy były udane.:D
    Zapraszam^^:
    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ta z piórkami świetna

    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale świetne bluzki! Szczególnie ta z piórkami i arbuzem ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne bluzki ,3
    zapraszam do mnie : http://maciejaszania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Strój kąpielowy z H&M mega jest!!
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe