DIY: szorty

17:39

Cześć, kochani!

Nie wiem, jak u Was, ale u mnie straszne upały. Lekcje to męka! Każdy wachluje się czym się da - kartkami, okładkami książek...
Czas szortów! W tym sezonie widziałam ich wiele w sklepach, w przeróżnych odsłonach. Ale czemu mam wydawać na nie mały majątek, skoro mogę mieć podobne za dużo niższą cenę? ;)


 do tych doszyłam koronki na nogawkach i "pod" kieszonką, w sam raz do dziewczęcych stylizacji

popularne teraz azteckie wzory

Co myślicie? :)


Follow on Bloglovin

You Might Also Like

58 komentarze

  1. U mnie też straszny upał. A co do szortów to obie pary świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas w szkole to dramat, a potem w autobusie to jeszcze gorzej! A w szkole nie możemy chodzić w krótkich spodenkach :(
    Szorty fajne, ciekawi mnie, jak zrobiłaś ten aztecki wzór? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namalowałam farbką akrylową :)
      Nie można? Czemu? U nas wszyscy latają w krótkich i bluzkach bez rękawów, bo nie da się inaczej.

      Usuń
    2. a ta farbka nie zmyje się przy praniu?:)
      a co do szortów to obie pary genialne!

      Usuń
    3. nie zmyje się, nie. już tak malowałam butyhttp://cocochines.blogspot.com/2012/07/akatsuki-converse.html i torby http://cocochines.blogspot.com/2013/04/torby-diy.html :)

      Usuń
    4. Okej:D Dzięki za odpowiedź!:3

      Usuń
    5. No nie można, taki statut szkoły :( nie rozumiem tego, wszyscy się gotują w długich spodniach itd, jutro można, bo mamy jakieś rozgrywki, ale poza tym to koszmar jest ;c

      Usuń
    6. W naszym statucie niby też tak jest, ale nikt nie zwraca na to zbytniej uwagi jeśli np do szortów masz koszulkę z krótkim rękawem albo cienki sweterek, no i oczywiście jak nie świecisz pośladkami czy biustem :P

      Usuń
    7. U mnie teoretycznie też nie można, w tamtym roku strasznie o to cisnęli, ale w tym tylko jedna nauczycielka zwróciła nam uwagę, pozostałe raczej się nie przejmują :D
      Świetnie Ci wyszły, chyba też sobie jakieś przerobię :)

      Usuń
  3. te pierwsze są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się takie łączenia a azjatyckie wzory są super nie tylko na ubraniach

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne,azteckie wzorki sa genialne!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szorty są mega śliczne <3
    Jednak ładniejsze te pierwsze. Drugie to nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wyszły świetnie, jakbyś je taki kupiła :)
    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszły genialnie! U mnie też upały :)
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie wystrzałowe szorty!!!!! <3:*
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju super ci wyszły ♥ Nie wiem które lepsze, zakochałam się w obu !
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szorty z koronką wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow ! Jakie genialne szorty. Serio nie zmywa się ta farba? Aż będę musiała sprawdzić, bo mam kilka do przeróbki spodni. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo po prostu, no i jaka zręczność przy tych wzorach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są, pięknie przerobione :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O! genialnie ci to wyszło. Ja muszę się wybrać do sh, kupić kilka par spodni, obciąć to tu to tam i zrobić coś podobnego. No i oczywiście zainwestować w takie farby. Póki co malowałam trampki farbami akwarelowymi - wystarczy utrwalić octem i wypłukać porządnie, a powinno się trzymać ;)
    Miłego piątku!

    OdpowiedzUsuń
  16. te z koronką są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. powiem Ci, że świetnie wyszły :D
    ja prawie wszystkie szorty mam za ok 2 złocisze z sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się wersja z koronką :))

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja dzisiaj zrobiłam sobie wagary, a co mi tam :D
    Te z koronką są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh, racja jest tak gorąco, że nie można wytrzymać, przez co lekcje mamy tylko po pół godziny :D Świetne szorty, muszę kiedyś spróbować zrobić coś podobnego farbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faajne *.*
    No upały są takie że aż można zdechnąć ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne szorty! :3
    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie wyglądają te szorty. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne spodenki, aż muszę się za swoje zabrać ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. we wzorki ładniejsze

    xcvzbv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyszły :D

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. podsunęłaś mi świetny pomysł z tymi pierwszymi ;)
    obserwuję przez bloglovin i na blogu ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę, że jestem źródłem inspiracji :)

      Usuń
  28. u mnie jest to samo. :) świetne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super są te szorty z koronką ♥ chyba sama spróbuję takie zrobić :3

    OdpowiedzUsuń
  30. z koronką super<3 ja swoje zaczęłam przerabiać właśnie z użyciem koronki! niedługo pokażę;)

    musiałam z niej zrobić bombkę. W dodatku trochę mi nie wyszło (za dużo materiału się zebrało po bokach), ale było tak mało czasu, że nie miałam pomysłu co zrobić, żeby ten szyfon się nie popruł :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne! :3 i te i te tak samo :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. azteckie wzorki! o jeju, ale super wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  33. czym wykonałaś te wzory ? meeega obie pary *___* przerabiaj i sprzedawaj !

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe