Volterra, San Gimignano i widok na Elbę

18:29

Cześć, kochani!

Trzeciego dnia wybraliśmy się do Volterry. Byłam strasznie podekscytowana, bo to właśnie tam w książce Stephanie Meyer rezydowała wampirza elita - mowa oczywiście o Volturich ze Zmierzchu. Na miejscu okazało się, że to również przepiękne miasto!

ruchliwa, ale i urocza włoska uliczka 


wieża zegarowa - niestety, bez Edwarda :(

to w Volterrze udało mi się pierwszy raz w życiu zjeść macaroonsy! 

Następną miejscowością, którą odwiedziliśmy, było San Gimignano. Bardziej zatłoczona, ale nie mniej piękna :)

na początku wydaje się, że miasteczko jest opustoszałe...

...a potem wychodzi się na pełen turystów plac!


jednak to właśnie te puste uliczki najbardziej mi się podobają!

Czwartego dnia wybraliśmy się na chwilę do portu, z którego widać Elbę - wyspę, na której więziony był Napoleon. Trochę lekcji historii :)


Follow on Bloglovin

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Pięknie, też chciałabym pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia <3

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ci fajnie.. zazdroszczę ;-; :)
    Zdjęcia cudowne *-* - jak zwykle. ^^
    Widzę, że nowa bluzeczka na sobie, hyhyhy :3
    Mam nadzieje, że coś mi przywiozłaś ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tam ładnie, pochodziłabym po tych pustych uliczkach, zazdroszczę wyjazdu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie tam ładnie :)
    Masz ładną koszulkę w znaki yin&yang, poszukuję podobnej

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu Martuszka piękne widoczki przywozisz z Włoch <3
    a macroonsy to u mnie (umniejasneprzecieżjawWawienawetniemieszkam.....) w Wawie wszędzie się sprzedajo :D
    ale nie są smaczne :///
    śliczna Marta na tle ślicznych widoczków :''') <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia! Uwielbiam Włochy!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te uwielbiam takie puste uliczki i zaułki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam we Włoszech, ale jest jednym z moich miast, które chciałabym zwiedzić. PIĘKNE ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam we Wloszech kilka razy,ale nigdy na zwiedzaniu zabytkow tylko na kapieli w Adriatyku ;)
    Cudne widoczki ^^
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym tam pojechać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjecia jestes przesliczna fajne oby dwie koszulki najlepsze pocztówki . Pozdrawiam ♥

    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia. Zazdroszczę Ci tej wycieczki do Włoch:) Fajnie że pewne zabytki,miejsca skojarzyłaś ze Zmierzchem :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia!
    Oj zazdroszczę *.*
    hihi, zawsze marzyłam żeby zobaczyć miasteczko Volturich, no teraz może 'szał na Edwarda' mi minął, ale dalej chętnie zobaczyłam te urokliwe zakątki.
    Miłego dnia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! To już nie te zmierzchomaniowe czasy co kiedyś, ale mimo wszystko ;)

      Usuń
  15. śliczne zdjęcia :)
    siiteemodels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie tam.♥
    świetny blog,obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Makaroniki .... Jeszcze ich nie jadłam! ;) A chciałabym...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozazdrościć wycieczki!
    A jeszcze pobyt w Voltterze... ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. robiąc zdjęcia wysokim budynkom i wieżą nie powinno się podnosić aparatu, ponieważ traci się wrażenie perspektywy i obraz wychodzi krzywy. Psuje to całkowicie estetykę zdjęcia.
    Taka uwaga na przyszłość.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *wieżom
      A może zdjęcie właśnie tak miało wyjść?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Piękne miejsca. :D Volterre z chęcią bym zobaczyła, może natknę się na Edwarda. ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia ^^ Koniecznie muszę się tam wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudne miejsca. Też chcę takich podróży... w tym roku jeszcze gdzieś po Polsce pojeżdzę a później chcę Francję zaatakować i Japonię. I tak po kolei.
    pozdraeiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie, chcę tam! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna fotorelacja:) piękne widoki, pewnie przywiozłaś mnóstwo pamiątek i wspomnień:)

    OdpowiedzUsuń
  25. byłam we Włoszech w ostatnie wakacje i gdy oglądam Twoje zdjęcia mam ochotę tam wrócić! :) (zastanawiałam się nad kupnem tej bluzki, jest świetna!)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe