New in: Vans

15:04

Cześć, kochani!

Dzisiaj pierwszy dzień czterodniowego weekendu. Przyda mi się trochę wolnego, bo szkoła nie rozpieszcza.
Jakiś czas temu przyszły do mnie nowiutkie czarne vansy. Jakoś nie miałam okazji ich Wam pokazać, to pokazuję teraz :)

Już od dłuższego czasu chciałam je sobie kupić, bo są dość klasyczne i pasują do każdego stroju 

A teraz biegam sobie po internecie, oglądam trzeci sezon Glee i czekam, kiedy w końcu zacznie burzyć za oknem :D

Jak Wasz weekend?
I co myślicie o vansach?

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

52 komentarze

  1. genialne. moim zdaniem najlepiej inwestować (jak to brzmi o.O) w czarne, bo klasyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne butki *.*
    Glee <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam vansy, a szczególnie czarne. Jedyną wadą jest to, że bardzo dużo osób z mojej szkoły ma takie.

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ze szkoły. Wystarczy wyjść na miasto i 3/4 ludzi chodzi w vansach. Ale nie dziwię się, są super :)

      Usuń
  4. są świetne, ja osobiście mam czerwone, bo ten kolor bardziej przypadł mi do gustu. i niestety, mam authentic, bo w sklepie nie było mojego rozmiaru z ery, a miałam akurat pieniądze, a inaczej bym je wydała na cos innego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie szaleje za Vansami :P Zapraszam na nowy, niekolorowy post! ;>> ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne. Ja mam czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem miłośniczką Vansów, ale czasami fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się, czarne pasują do wszystkiego :), jednak chyba gdybym miała teraz kupować sobie droższe buty, wybrałabym afki lub maxy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, ja Vansy mam siwo różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne ^^
    Mnie weekend mija dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądają, ja mam conversy, vansów nie nosiłam :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie zastanawiam się czy kupić drugie Tomsy czy Vansy, których jeszcze nie mam... ale chyba właśnie na Vansy się zdecyduję :)

    świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są! Takie... zwykłe, ale śliczne :)
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi weekend mija spoko, ale trochę burzowo :(
    Vansy są super, mają taki głęboki kolor :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Vansy są świetne i według mnie najlepiej czarne, bo do wszystkiego pasują. xd
    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Glee <3 świetne vansy. też od dłuższego czasu zamierzam sobie kupić, ale jakoś nie mogę się zabrać do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A'propos burz mnie dzisiaj złapał deszcz ( i błyskawice) w parku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Glee ♥
    Osobiście nie przepadam za vansami ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zawsze chcialam mieć vansy ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te buty.:D
    Pozdrawiam
    eingharp-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne, chociaż moimi faworytami są krótkie, białe conversy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Vansy całkiem spoko u kogoś bo ja się w nich nie widzę. Ja się szykuję na zakupy z koleżanką. A jutro będę lamić na innych blogach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Vansy tak jak napisałaś można dobrać do każdego rodzaju stroju :) jak ja dawno nie oglądałam Glee :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Vansy są dla mnie na tyle oklepane, że wolałabym aby ludzie je zostawili skejterom, bo im się te buty naprawdę przydają ;-;
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne ♥ takie drogie buty najlepiej kupować w praktycznych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne, czarne przydatne, bo do wszystkiego pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam od roku czerwone, ale zamierzam zainwestować w czarne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładne buty (:
    unkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. mi sie vansy ogolnie nie podobaja:<

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam Vansy! Mam 3 pary i chętnie jeszcze bym się w jakąś zaopatrzyła:))

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. strasznie się ciesze z wolnego :3
    a buty bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajne aczkolwiek ja jestem bardziej za conversami :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj! Lubisz pisać e-maile? A może chciałabyś korespondować z kimś w tradycji sposób? Jeśli tak, to MAILUJ.blogspot.com jest właśnie dla Ciebie! Zapraszam serdecznie do wybierania znajomych wśród kategorii, a także do przesłania swojego zgłoszenia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi!! :)
    I really like your blog and your style!
    I´m following you :)
    maybe if you want, you could visit my blog too,
    and if you like it, follow me back!
    http://modacapital-blog.com
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  35. Są super. Też chciałabym takie. Mam zamiar kupić, ale może nie vansy, a jakieś podobne :D

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe