Maseczka i przekąska

19:07

Cześć, kochani!

Dzisiaj miałam jechać do babci i kuzynów, ale zostałam, żeby się pouczyć. Wakacje za nieco ponad miesiąc (dla mnie), a więc rozpoczyna się sezon sprawdzianów. Obłożyłam się książkami od chemii, historii, polskiego i niemieckiego i się uczę.

W przerwie zrobiłam sobie maseczkę, którą kupiłam jakiś czas temu w Douglasie :)

zestaw dwóch maseczek kosztował niecałe 5 złotych! wybrałam te oczyszczające dla cery mieszanej

po nałożeniu maseczki :D

Ostatnio często w internecie natykałam się na tą przekąskę - jabłka z masłem orzechowym. Nie jestem fanką ani jednego, ani drugiego, ale połączenie smakuje wspaniale! Naprawdę polecam, a smakołyki na bazie owoców są także bardzo zdrowe 


A Wy jak spędzacie sobotę? :)

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Ja odpoczywam :). Powodzenia w nauce!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za masłem orzechowym,jakoś raz spróbowałam i mi nie podeszło,ale z owocami nie próbowałam.Hm. Może faktycznie to dobre połączenie:D
    Powodzenia w nauce! Mnie czekają też sprawdziany,poprawy itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja byłam na kawie ze znajomą :D mimo niesprzyjającej pogody wypad był fantastyczny..
    Jabłka i masło orzechowe? mhm muszę spróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the post and all the photos! You've got an amazing blog, and your style is the best :)

    xx

    -- I want to live in L. A --

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nauce! :)
    Też za chwilkę uciekam do książek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko wyglądasz w tej maseczce :> A jabłek w maśle orzechowym nie próbowałam, ale spróbuję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej smerfetka ;) No bo jeszcze te blond włosy ... ;)

      Usuń
  7. Musze spróbować. ^^

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu,ale nie wyobrażam sobie siebie siedzącą w sobotę przy książkach ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na ten weekend nie miałam żadnych planów, to wiesz ;)

      Usuń
  9. właśnie musze jakieś maseczki sobie kupić , bo wszystko mi się skończyło ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka fajna maseczka :)
    Mniam! Masło orzechowe *.*
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  11. I właśnie dzięki Tobie wpadłam na pomysł, co wyśle mojej koleżance za granicę w liście ^^ Maseczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nienawidzę masła orzechowego :(

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam tę maseczkę i byłam z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam dużo nauki :C

    nie próbowałam nigdy takiego połączenia :O

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ci fajnie z maseczką na twarzy :D
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam dużo nauki :)
    nie próbowałam czegoś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałabym taką przekąskę :D

      Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga

      domi-day.blogspot.com

      Usuń
  17. tyle blogów dzisiaj odwiedziłam i w końcu coś ciekawego:D

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm..masło orzechowe uwielbiam <3
    a jak maseczka ? długo już ją stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, pierwszy raz. fajna, gładka, oczyszczona twarz :)

      Usuń
  19. ja nie przepadam za jabłkami z masłem orzechowym :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie napisz jakie efekty po tej maseczce :)
    Masło orzechowe <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam robić sobie zdjęcia w maseczce, widzę że ty tez :] Ja też mam dużo nauki, ale jakoś daję rade. Ostatnio mam motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy chyba nie jadłam masła orzechowego XD Musze spróbować XD

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w sobotę byłam z mamą na zakupach :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie
    emmily-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tam akurat niezbyt siebie taką lubię, ale czasem trzeba trochę zaskoczyć^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja będę siedziała w ten długi weekend pewnie nad książkami, bo jestem chora..:/
    Uroczo wyglądasz w tej maseczce^^
    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Skoro tak to chwalisz, to chyba będę musiała spróbować.;)
    eingharp-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też lubię od czasu do czasu zrobić sobie jakaś fajną maseczkę :) Ładny blog :- przyjemnie się czyta :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba zainwestuję sobie w tą maseczkę. :)
    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe