Gonna work out!

15:08

Cześć, kochani!

Dzisiaj robię przerwę od wpisów o wyciecze do Włoch :)

Lato coraz bliżej. Czas wyjąć z szafy krótkie spodenki i stroje kąpielowe. A co zrobić, kiedy nie do końca jest się zadowolonym z tego, co ma się pokazać? Nie trzeba długo myśleć - lepsze odżywianie i ćwiczenia!

W tym momencie moi znajomi pewnie pukają się w głowę, bo o ile od dawna jem raczej zdrowo, o tyle jestem typem zupełnie antysportowym. Prawda, ale co innego, kiedy ma się cel i gorący sezon przed sobą. Dziś zaczęłam jeździć do szkoły rowerem :)

stawiam na bieganie i skakankę! 


moje inspiracje, które mobilizują mnie do ćwiczeń 


Nie lubię ciszy, nawet podczas ćwiczeń! Oto parę moich ulubionych, energetycznych nutek z filmu Stick It!.




A Wy ćwiczycie? :)

You Might Also Like

45 komentarze

  1. też muszę się wziąć za ćwiczenia :D trochę robiłam a6w ale przerwałam ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem asportowa (toserceitd...), ale od jakiegoś czasu kręcę hula hop i brzuszkuję!
    Myślę jeszcze nad dodaniem czegoś na nogi bo obóz nad morzem |D
    Trzymam za Ciebie kciuki Marta-senpai~ <3
    ano i nie masz czego się pozbywać -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od 9 tygodni robię "coś" ze swoim ciałem ;) co prawda nie postawiłam na drastyczną dietę, ale intensywnie ćwiczę, jeżdżę na rowerze, kręcę hula-hop i od wczoraj zaczęłam z tatą biegać ;) Mam nadzieje, że do lata będę zadowolona ze swojej sylwetki.
    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tylko brzuszki ^^ Teraz zastanawiam się nad wieczornym bieganiem, ale jeszcze nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamierzam coś ze sobą zrobić, jakieś ćwiczenia dobrze mi zrobią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ćwiczę A6W i widać efekty! Polecam :)
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A6W jest na brzuszek, a na tym mi nie zależy ;)

      Usuń
  8. ja nie moge się zmotywować ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. też ćwiczę ;D mam nadzieje że do lata wypracuje sobie sylwetkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja biegam od ponad dwu tygodniu i troszkę cwiczę,jestem naprawdę zadowolona bo widac efekty!Osobiście polecam też treningi z Ewą Chodakowską,to także naprawdę dużo daje i w dodatku naładowywuje Cię pozytywną energią!:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. tak ja tez sie musze wziac za swoja figure ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie jednak wygrywa leń ... xd

    W wolnym czasie, zapraszam do mnie:
    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja biegałam ... teraz już mi się nie chce xd

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie przepadam za bieganiem, dzisiaj na wfie myślałam że umrę :o ale za to skakankę uwielbiam i muszę kupić sobie jakąś fajną :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam zamiar biegać :)
    zapraszam do mnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja i bieganie to raczej kiepskie połączenie... Ale tb życzę powodzenia chociaż z tym rowerem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ćwiczę codziennie od kwietnia więc już leci drugi miesiąc:)
    i oprócz tego prawie wgl nie jem czekolady ani słodyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. polecam hula hop ;) Cudowne i sprawia wiele radości;) Sama od prawie roku hulam hula hopem z wypustkami, które pobudza krążenie i lepiej rozbija tłuszczyk w talii :) przez pierwsze 2 tygodnie jest to bolesne, ale potem - idzie z górki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z talią nie mam problemów, a poza tym... nie umiem kręcić hula hopem ;o

      Usuń
    2. Hula hop jest super, a na pewno jeśli tylko spróbujesz to się nauczysz ;) !

      Usuń
  19. Też bym musiała się zabrać. 2 tygodnie temu zabrałam się za ćwiczenia, ale jakoś hmmm... straciłam czas XD
    Ale na skakance bym poskakała :)
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ćwiczyć- ćwiczę. ale jeżeli mam się zdrowo odżywiać,, itp, idzie mi trochę gorzej ;<
    zachęcam do obserwowania ;>
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od jakiegoś czasu biegam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ćwiczę :) Zapisałam się do sport clubu, kręcę czasami hula hop, robię ćwiczenia na szpagat, czasami brzuszki!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja muszę porobic jakieś ćwiczenia na brzuszek XD

    OdpowiedzUsuń
  24. zaczęłam ćwiczyć od niedawna - brzuszki i takie tam sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. skakanka i bieganie<3
    zaobserwujesz? dla ciebie to niewiele ale dla mnie to mega radocha:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ćwiczę, ale dopiero od kilku dni ;d Choć zawsze w ruchu od małego tańce <3
    Masz świetnego bloga, miłby było gdybyś wpadła do mnie i zostawiła komentarz

    nikola-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja regularnie ćwiczę od 8 lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. ja od poniedziałku zaczynam ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ćwiczę na początku robiłam to z przymusu, a potem mnie wciągnęło ^^
    zajrzysz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też bym chciała zacząć biegać ,ale jakoś nie mogę się za to zabrać ;D .
    Jak na na razie jeżdżę na rowerze i na rolkach ;) .
    Masz śliczny wygląd bloga ;* .
    Zapraszam do mnie ;).
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ćwiczymy, kto dotrwa do końca? :) mam nadzieję, że na sierpień będę już lepiej wyglądać, chociaż ponoć nie jest źle.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę wytrwałości :P

    Zapraszam do mnie -->karmel-ciastko-czekolada.blogspot.com

    Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja już od dwóch tygodni zaczęłam ćwiczyć i biegać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nawet i chciałabym zacząc regularnie cwiczyc, ale moi rodzice twierdzą że mam za niskie BMI i jestem za chuda, żeby to robic. Generalnie na rowerze czy rolkach jeżdżę rekreacyjnie, jeśli chodzi o skakankę i hula-hoop jestem z nimi na tyle zaprzyjaźniona, że na skakance mogę zrobic jednorazowo ok. 500 "podskoków", a hula-hoopem potrafię kręcic przez pół godziny bez przerwy :) Kiedyś robiłam brzuszki, ale w sumie nie muszę ich nawet cwiczyc, bo widoczne mięśnie brzucha odziedziczyłam po mamie ♥

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe