Akwarium w Livorno i wieża w Pizie

12:16

Follow my blog with Bloglovin Cześć, kochani!

Wczoraj koło północy wróciliśmy do domu. Po piętnastu godzinach w samochodzie z radością wpadłam do swojego pokoju. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej! :)

Dopiero drugiego dnia po przyjeździe pojechaliśmy w teren. Na pierwszy ogień poszło Livorno i wspaniałe akwarium. Po wizycie w tym berlińskim myśleliśmy, że widzieliśmy już wszystko, ale nie! :D

to akwarium było przeogromne!

stary żółw morski też nie był mały! dla porównania - moja czteroletnia siostra

ja w "paszczy rekina" :D

można było się przejść "podwodnym" tunelem!

ściany często udawały skały

Po akwarium pochodziliśmy trochę po mieście i ruszyliśmy do Pizy!
ta wieża naprawdę jest krzywa!


wnętrze katedry robi wrażenie

Myślę, że kolejne zdjęcia będę dodawać w tygodniu i wtedy nie będzie postów "codziennościowych" :)

Jak Wam minął weekend majowy?

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Ładne zdjęcia, pięknie na nich wychodzisz :)
    Jaki ten żółw jest duży :o

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ale Ci zazdroszczę ^^
    Mi marzy się takie akwarium wielkie w ścianie podświetlane problem kto tym by się zajmował.

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę takiej wycieczki ;) świetne fotki ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja! :O zazdroszczę i to bardzo! *,* Pokazuj nam co zobaczyłaś i to szybko! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie ze tam pojechałaś . Twoje zdjęcie w tym rekinie bardzo mi sie podoba .

    mojmoz13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Widzę, że podróż była udana. A to AKWARIUM... zachwyciłam się nim. Ja tam chcę pojechać!! to zobaczyć.
    Byłam w prawdzie niedawno w akwarium warszawskim, ale to nie to co na tych zdjęciach.

    A majowy czas jak majowy. Dni wolne od pracy to wolne, ale i tak 02-go i 04-go byłam i pracowałam, więc nigdzie wybrać się nie mogłam.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tam chce pojechać ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pojadę tam kiedyś :D
    http://agatha-agathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym tam się kiedyś wybrać *.* :)

    malinaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiesz jak ja Ci zazdroszczę !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia *.*
    Też bym chciała tam pojechać

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow, świetne to akwarium, chciałąbym się kiedyś do takowego wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No obejrzyj, obejrzyj w wolnej chwili ;)) P.S. Te akwaria są super! ale miałaś weekend majowy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne akwarium fajny ciuszek ;D
    yang i yin

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia ;)
    Akwarium świetne ;**
    Hahah co porównanie siostra i żółw ;D
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcie w paszczy rekina jest mega! sama bym takie chciała,ale w prawdziwej paszczy;> :P Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia,
    jak dla mnie weekend majowy był za krótki

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie wspaniałe zdjęcia :) Musiałaś na pewno czuć się tam świetnie. Często robicie sobie takie rodzinne wypady? Miło, że tak spędzacie wolny czas. Rodzina to coś najważniejszego na świecie i warto pielęgnować dobre relacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dosyć często gdzieś się razem wybieramy. Rodzina jest ważna, to fakt :)

      Usuń
  20. Fajny blog.

    Jeżeli lubisz oglądać zdjęcia zapraszam na mojego bloga : )
    http://photobyjoot.blogspot.com

    Pozdrawiam : ))

    OdpowiedzUsuń
  21. ale Ci zazdrooszcze, to chyba włochy? ; o

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe