Piętnaste urodziny

12:20

Cześć, kochani!

Obudziłam się dzisiaj przed dziewiątą. Spojrzałam na telefon - 28 marca. Zaraz, zaraz, coś mi to mówi..
MAM URODZINY!

To niesamowite, że żyję na tym świecie już piętnaście lat! A za trzy lata będę pełnoletnia. To aż dziwne, jak czas szybko leci!
Urodziny miałam wyprawiane razem z siostrą parę tygodni temu, ale nie pokazywałam Wam jeszcze tortu :)

 to Itachi - mój "mąż" z anime Naruto, który życzy mi wszystkiego najlepszego
oczywiście po japońsku 

 piętnaście świeczek! 

urocze czekoladowe detale


Chyba każdy lubi mieć urodziny, prawda? Tego dnia ciężko mieć zły humor!

You Might Also Like

45 komentarze

  1. jejku Martuś cudowny torcik <3
    jeszcze życzenia na blogu XD
    zdrówka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. szlachta rodzi się w marcu !
    wszystkiego najlepszego, sukcesów w blogu i życiu prywatnym, szczęścia, miłości, zdrowia, pieniedzy i wszystkiego co sobie życzysz ♥!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jako pierwsza z was złożyłam życzenia ! hahaha >;D.
    TORT. JEST. BOSKI ! *_____*
    Mogę wiedzieć dlaczego nie poczęstowałaś mnie moim (którymś tam z kolei XD) mężem ? ^^.
    Mam nadzieje, że był smaczny - pff.. jakby inaczej.
    Ja już miałam urodziny, a tak zajebistego tortu nie T-T
    Udanych urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny tort ;)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! :)
    a tort świetny! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat! Tort na pewno pyszny ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia marzeń. ;* Piękny tort. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tort z Itachi<3 Chciałabym też taki:D Aż szkoda go jeść. Wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam urodziny 10 dni wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzeń nie składam bo dowiesz się o co chodzi za jakieś kilka tygodni- znając prędkość światła poczty polskiej (y)
    Ale tort świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy torcik!
    Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! Tort jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Rejestrowałam się parę lat temu, ale zupełnie go nie ogarnęłam, więc tak jakby nie mam :D

      Usuń
    2. Ale taki twitter to nie byłby zły pomysł, popatrzę jeszcze :)

      Usuń
  15. Wszystkiego dobrego życzę, a tort wygląda naprawdę pysznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie zamówiłaś ten tort bo jest genialny *.* a moje urodzinki też się zbliżają :3 podaj stronke cukierni czy coś (=^.^=)
    dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zwykłej cukierni, tylko dałam im zdjęcie, żeby umieścili je na torcie :)

      Usuń
  17. Wszystkiego co najlepsze! Sukcesów w blogowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszego!!! Zdrówka, szczęścia pomyślności i dużo, dużo radości :***
    A tak ogólnie podoba mi się Twój blog i obserwuję :**
    Pozdrawiam ;):)
    Zarąbisty ten tort !!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny tort *.*

    zapraszamy na nową notatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę wszystkiego najlepszego.

    + świetny tort!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! A tort i świeczki wyglądają przeuroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny torcik, musiał być pyszny! Życzę ci wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń, byś zawsze miała powód do uśmiechu! ; **

    OdpowiedzUsuń
  23. 100 lat!!! Spełnienia marzeń!
    Super torcik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tort jest prześwietny!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkiego najlepszego ! :)
    świetny tort!
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiegoooo Najlepszego!!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkiego najlepszego! śliczny tort ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę Ci wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i uśmiechu na twarzy. :]

    OdpowiedzUsuń
  29. Składam spóźnione życzenia urodzinowe ;* Dużo zdrówka, świetnych przyjaciół, kochanego chłopaka, mnóstwo szóstek w szkole i wszystkiego co Ci się marzy :) Przepraszam, że tak późno, ale miałam karę na komputer (właściwie nadal mam, ale rodzice nie wiedzą, że siedzę na kompie ;p ) Co do podstawówki to jakoś... 4-5 klasa może (?)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też chce taki tort tylko ,że z Naruciakiem !
    Tak poza ty naj , spóźnione ale także się liczy prawda ? Więc Sukcesów w nauce , pieniędzy i miłości <33

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe