Creepersy

20:46

Cześć, kochani!

W notce o mojej liście must have na sezon wiosenny zapytałam Was co z tej listy już zakupiłam?
Chodziło o... czarne creepersy! Moje są dokładnie takie same, jakie pokazywałam w tamtym poście :)

kupiłam je za sto złotych na allegro, to chyba całkiem dobra cena :) 


Absolutnie je uwielbiam! Teraz czekam tylko na cieplejsze dni, żebym mogła w nich wychodzić na dwór 

Podobają się? A może myślicie nad kupnem takich?

Znowu internety się psują :(

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Wyglądają super! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Są prześliczne <333 Też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są, ale osobiście bym ich nie ubrała ^^"

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się te buty, ale tylko u kogoś :D sama bym ich nie założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPEEER! *O*
    Creepersy są świetne C: Osobiście podobają mi się w zeberkę z ćwiekami <3 I wiesz... Chyba sobie takie sprawię albo chociaż zażyczę na urodziny ^^
    Dobrze wyglądają na Twoich/moich nogach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu bym nie ubrała, kojarzą mi się trochę z bazarkowymi butkami dla starszych babeczek ;D No ale, co kto lubi!

    OdpowiedzUsuń
  7. oby jak najdłużej ci wytrzymały, bo sie rozwaliły po miesiącu -.-'

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie te buty jakoś nie przemawiają, nie mój styla, za to moja mama jest nimi zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam, ale ważne że tobie sie podobaja :d

    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam, też myślę nad zakupem czarnych creepersów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są ! marzę o takich *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są właśnie sb zamówiłam takie ale nie jestem pewna kiedy przyjdą
    PIS JOŁ

    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie się nie zbyt podobają :>
    Ale ważne, żebyś Ty dobrze się w nich czuła : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne, tylko ja nie mogłabym chodzić na tak wysokiej, e ... podeszwie? ;) To chyba nie obcas? XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Są genialne! Sama planuję takie sobie sprawić:) 100zł to uważam,że niedużo za creepersy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne są ! Też takich poszukuje :) Dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne ;)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Są super <3. Właśnie miałam je zamawiać

    OdpowiedzUsuń
  19. No ja niestety gustuję w innych :-)
    Pozdrawiam,
    Amica

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego CocoChin :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zdrówka i weny na nowe posty.
      Byś miała dużo czasu dla nas, dla anime, dla mang, dla przyjaciół i abyś miała okazje pojawić się na wielu konwentach :3
      I żebyśmy się kiedyś spotkały XDDD żarcik.
      No i obyś miała jakiś smakowity torcik :D.
      Sto lat ;*

      Usuń
    2. Torcik już miałam (urodziny wspólne z siostrą jakiś czas temu), ale dziękuję ślicznie <3

      Usuń
    3. Spóźnionego smacznego xD

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś mnie te buty mnie nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No oryginalne chodzą tak ponad 300 zł, więc jak na podróbki to cena niezła :) Ja sama jestem posiadaczką moich ukochanych zamszowych z zebrą i są to moje ukochane butki na świecie ♥ Ale każde (nawet oryginalne) creepersy się psują, otóz pęka podeszwa na pół, ale bez obaw, da się zreperować :)Teraz poluję na białą skórę na podwójnej platformie :3

    OdpowiedzUsuń
  24. No oryginalne chodzą tak ponad 300 zł, więc jak na podróbki to cena niezła :) Ja sama jestem posiadaczką moich ukochanych zamszowych z zebrą i są to moje ukochane butki na świecie ♥ Ale każde (nawet oryginalne) creepersy się psują, otóz pęka podeszwa na pół, ale bez obaw, da się zreperować :)Teraz poluję na białą skórę na podwójnej platformie :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne sa :)
    Sama bede miala takie :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe