Z Zuzą

15:36

Cześć, kochani!

Dzisiaj mój pierwszy "pełnoprawny" dzień ferii (bo nie jest to weekend). Przyszła do mnie Zuza, poszłyśmy na dwór na trochę zdjęć i niedawno skończyłyśmy oglądać Projekt X. Ostatnio było głośno o tym filmie, więc może o nim słyszeliście, a nawet oglądaliście :)

Projekt X opowiada o wielkiej imprezie w Ameryce. Powiem tylko, że z każdą minutą filmu byłam coraz bardziej zszokowana, a pod koniec już po prostu nie wierzyłam w to, co widzę!



Piłyśmy herbatkę i zajadałyśmy się ciachami <3

A jak Wam minął dzień? Może też macie ferie?

PS. WCIĄŻ PADA ŚNIEG!

You Might Also Like

50 komentarze

  1. tez mam ferie, dzień minął dosć nudno : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Projekt X :)))
    Ciekawie tutaj u Ciebie :))
    Zostane na dłużej :)))
    Pozdrawiam Agata-Aga92


    http://agata-aga92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciacha! *_* A co do śniegu to jak tak dalej pójdzie to nas zasypie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak Drużynę Pierścienia jak szli przez przełęcz Caradhras *^*

      Usuń
  4. ja nie mam jeszcze oficjalnie ferii, ale i tak siedzę sobie w domu :D u mnie też sypie !

    OdpowiedzUsuń
  5. hah, u mnie też ciągle pada śnieg, ale jeszcze nie mam ferii, niestety. Muszę poczekać do 11 lutego ;(
    O dziwo nie słyszałam o tym filmie, ale może kiedyś obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcie ;)

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ferii :) Ja najchętniej nie wystawiałabym nosa z domu:) Wytrwale czekam na lat:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też ciągle pada śnieg! :O

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tej, ten film o.o
    mózg rozjebany. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/64609-mozg-rozjebany.gif

      Usuń
  10. Oglądałam ten film:0 Jest zajefajowy!! Zapraszam do mnie: * http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Film genialny xd
    Ja ferie mam dopiero jako ostatnia, mam nadzieje tylko że śnieg będzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam ferie. :) Oglądałam ten film. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez mam ferie :)
    A co do filmu to może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie mam ferii :D Zaczynam 28 stycznia - Mazowieckie :< Od ósmej do trzynastej trzydzieści pięć w szkole -.-
    Zazdroszczę ^^

    Kama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle siedzę o 8.30 do 14.40... :c

      Usuń
  15. Widzę, że pełen relaks :D I dobrze, od tego są ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja mam ferie aż za miesiąc ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. mam coraz większe wyobrażenie o Twoim pokoju xD
    widzę kalendarz adwentowy i lampeczki jeszcze. nadal nie wychodzisz z klimatu świąt hee?
    nadal nie rozumiem jak możesz się ze śniegu... no ale cóż zapewne zima wygląda u Ciebie inaczej niż w Wawie i okolicach ;D
    co dziwne nie słyszałam ostatnio o tym filmie, ciekawy czy można sobie odpuścić? :3
    pozdrawiam cieplutko <3 =w=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NEVERENDING KURISIMASU *o*
      Na wsi śnieg jest piękny, a np. w centrum Poznania.. cóż.. szybko znika :D
      Ciekawy to za dużo powiedziane, ale można go sobie puścić z koleżanką (Anko?) i pofukać razem, jacy to ludzie są głupi :D
      Dużo uścisków ;**

      Usuń
  18. Fanko Władcy, a oglądałaś już może Hobita ;>? Jeśli tak to jak CI się podobał ? Masz jakieś plany na ferie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Hobbita, podobał mi się. Ciekawe, bo kilka dialogów z książki-Władcy wpletli do filmu-Hobbita :D
      Jutro idę z przyjaciółką do centrum handlowego, potem trochę ponudzę się w domu, a w piątek po południu jadę na tydzień na narty do Włoch :)
      A Ty? <3

      Usuń
  19. Genialne spodnie ma Twoja koleżanka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te ciastka! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie SYPIE śnieg, ledwo można przejść na drugą stronę ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie ferie dopiero za dwa tygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ferie, ciacha, przyjaciółka i padający śnieg to przepis na idealne popołudnie ;)
    ja też delektuję się wolnym! <3

    http://emptytaste.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. oj, niestety moje ferie dopiero w ostatniej turze. ;c

    OdpowiedzUsuń
  25. Ferie niestety zaczynają sie u mnie za 2 tyg . Projekt X oglondałam już chyba z 10 razy jest na prawde dobry a muzyka idealna

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie ferie dopiero w lutym :<
    świetny blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam ferie dopiero w lutym ;)
    Udanego wypoczynku ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne babeczki, o filmie dużo słyszałam, ale na oczy nie widziałam :)

    dziękuję za wizytę, komentarz i zapraszam w przyszłości ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Też byłam z każdą minutą coraz bardziej zszokowana, jak oglądałam ten film ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Mnie też nie rajcuje, mówiłam tylko, że bardzo mnie zszokował :)

      Usuń
  31. zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award.
    szczegóły na http://kukurydza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. hahaha, u nas nawet kiedyś robili taki '' projekt X''

    OdpowiedzUsuń
  33. oglądałam kawałek ale wyłączyłam bo mi się znudził :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Film oglądałam kiedyś xD
    ferie mam od 28 stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. niestety nie mam ferii :/
    smaczne ciasteczka widzę ;d

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe