Ulubieńcy zimy

18:20

Cześć, kochani!

Wiem, długo nie było postu. Wróciłam w sobotę późno wieczorem i już nie miałam czasu nic napisać. Potem musiałam czekać na zdjęcia z telefonu taty, których nadal nie dostałam. Będę musiała je tu pokazać później.

Jeśli oglądacie czasem youtuberki prowadzące vlogi z kategorii beauty, to na pewno zauważyłyście, że wiele z nich co jakiś czas pokazuje swoje ulubione produkty w danym miesiącu.

Postanowiłam zrobić coś podobnego, ale nazwałam to Ulubieńcy Zimy. Co prawda ta się jeszcze nie skończyła, ale nie sądze, by coś się w tej liście zmieniło.


1. Świeczka z Rossmana o zapachu żurawiny. Nie wyobrażam sobie wieczoru bez zapalenia jej!
2. i 3. Balsam i mgiełka do ciała o zapachu słodkiej śliwki i wanilii (Avon). Miałam jeszcze żel pod prysznic, ale się skończył. Pachnie wspaniale, po prostu Świętami! W sam raz dla takich ich fanatyków jak ja, haha!


4. Peeling cukrowy o zapachu pomarańczy i wanilii  Po użyciu zostawia skórę gładką i pachnącą, a jego zapach jest nieziemski!
5. Pomarańczowy balsam do ust. Zimą bardzo szybko mi one wysychają. Lubię go wtedy używać :)


Używacie czegoś z tych rzeczy?
I standardowo - kto ma ferie? Mi się właśnie skończyły :(

You Might Also Like

48 komentarze

  1. ale świetne zdjęcia! :) super pomysł z tym żeby postawić kosmetyki na śniegu. <3 na bloga wchodzę codziennie obowiązkowo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to ulubieńcy zimy! :D
      Ojej, dziękuję, bardzo mi miło :)

      Usuń
  2. Świetny blog! :) Obserwujemy ? :)

    http://wiktoria17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też skończyły się ferie ://
    też używałam mgiełki i balsamu z avonu, ale o zapachu arbuzowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tą mgiełkę! To moje małe uzależnienie :D

      Usuń
  4. Mi ferie też niestety się skończyły, nie używam żadnego z nich ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam rzeczy z avon :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się zaczynają 8 lutego :)
    chciałabym tą mgiełkę :>

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam o tych kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam żadnej z tych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nic z tego jeszcze nie wpadło w moje łapki :c
    ja mam ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszą super pachnieć! Zapraszam na nowy post, z dużą ilością zdjęć i krótką relacją z tego jak spędziłam ferie! <3 Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię świeczki tej firmy, ja mam o zapachu cynamonu i tez nie wyobraża sobie zimowego wieczoru bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też się ferie skończyły :(. Fajny post! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A moje ferie się dopiero zaczęły, ale trochę tęsknię za moją klasą.:)
    Pozdrawiam.
    eingharp-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak w ogóle to zapraszam na mojego bloga: only-a-minute.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez lubie produkty z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te mgiełki do ciała z Avonu *.*

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajniee ;)
    Zapraszam do mnie nowa notka!!!
    pzdr.http://changeess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam mgiełki z Avon, ale o zapachu wanilii i białej czekolady. Naprawdę genialna! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy ten peeling, może sobie kupię bo właśnie mi się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham świeczki zapachowe wszelkiego rodzaju! Używałam kiedyś tego peelingu, jest świetny i muszę kupić ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć :)
    Świetny blog, dużo ciekawych wpisów no i bardzo ładne zdjęcia :D. Codziennie wchodzę by sprawdzić czy napisałaś coś nowego :3
    Skoro interesujesz się Japonią, Anime, Mangami itd.
    To zapraszam do mnie:
    http://nieidealni-my.blogspot.com (Ostrzegam, że to yaoi ;))

    Do następnego twojego wpisu - mam nadzieje, że już niedługo się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa dużo dla mnie znaczą, dziękuję z całego serduszka!
      A na blog zajrzę z pewnością. Lubię yaoi <3

      Usuń
    2. CocoChin nie mówi się "Lubię yaoi"
      Mówi się: Kocham Yaoi.... Yaoi jest zajebiste ! *p*
      Hyhyhy ^^
      Kiedy kolejny wpis ? :3

      Usuń
    3. Pewnie jutro :)
      Haha, etap na "KOCHAM YAOI, AAA!" trochę mi przeszedł ;)

      Usuń
    4. To już nie mogę się doczekać ;)
      Haha powiadasz etapy ? Hm.. pamiętam, że na samym początku strasznie się jarałam paringiem Z Drrr - Shizaya. Potem przeczytałam kilka innych paringów z różnych anime aż w końcu przeczytałam SasuNaru :3
      Zakochałam się w tym paringu i czytanie yaoi stało się dla mnie codziennością xd Aż w końcu sama zaczęłam pisać - mimo, że mi to nie wychodzi XD
      Tak więc u mnie chyba takich etapów nie było. ;)

      Usuń
    5. SasuNaru mą religią <3
      Ja teraz mam swoje ulubione parki i czasem coś z nimi przeczytam czy obejrzę, ale nie jest tak, że np. nie przeżyję dnia bez yaoi ;o :D

      Usuń
    6. Czyli wyznajemy tą samą religie :D - hue hue hue.
      Wiesz.. kocham yaoi, ale ja też nie mam tak, że nie przeżyje dnia bez jakiegoś bloga czy coś...
      Chociaż moja przyjaciółka także wielbi yaoi więc zawsze jakoś schodzi na ten temat ;)

      Usuń
    7. A właśnie.. takie pytanko - gdzie można kupić ten balsam do ust ?

      Usuń
    8. Ja kupowałam w Drogerii Natura, za jakieś 4zł :)

      Usuń
  22. Śliwka i wanilia? kurczę szkoda, że już ich nie ma w ofercie:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądają te produkty w śniegu! Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ojej, dziękuję z całego serduszka! <3

      Usuń
  25. ja mam ferie do końca tego tygodnia :(
    świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mgiełka super. Mam ferie tylko do poniedziałku ;<
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świeczki zapachowe - lubię.:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja podpiszę się jedynie pod świeczkami :0


    Pozdrawiam,
    KAMSON.pl
    KAMILPIECIUL.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam serię śliwka i wanilia z Avonu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uwielbiam tę świeczkę z Rossmanna. Jej zapach mnie uspokaja... <3

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe