Akatsuki converse

19:34

Ostatnio znalazłam w sieci bardzo fajne trampki pomalowane w Pikachu. Postanowiłam zrobić sobie podobne, ale w charakterystyczne chmurki organizacji Akatsuki z anime Naruto. Malowane farbkami akrylowymi, może nie idealnie równo, ale mnie się podoba. Teraz nie są jak milion innych :)




ostatnie 2 zdjęcia robione jeszcze wczoraj i innym aparatem,
więc zdjęcia trochę się różnią

A dzisiaj kupiłam sobie 2 czarne tshirty. Też namaluję na nich coś fajnego ;)

A Wy? Malowałyście jakieś ubrania?

You Might Also Like

25 komentarze

  1. fajnie te trampki.. takie oryginalne teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moją pierwszą myślą było, że je kupiłaś.
    dopiero jak przeczytałam, ze Ty tak to ozdobiłaś - to chylę czoła :D poważnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, naprawdę się cieszę. Dziękuję! :3

      Usuń
  3. mam jedną jak na razie koszulkę z nejim i tenten c; muszę jeszcze jedynie zaprasować, trampki też mam w planie pomalować ale z naruto i kimś tam jeszcze, a co do trampek świetnie je wykonałaś , widzę że masz rękę do tego c;

    OdpowiedzUsuń
  4. chciała bym się zapytać czy bym mogła opublikować ten post na moim fanpejdzu naruto? c;

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają naprawdę fajnie i wyglądają jakbyś już takie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za pozwolenie na umieszczenie linku c; link do całego fanpejdza : http://www.facebook.com/jaramsietymjaknarutosakura

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie. Ja nie eksperymentuję zbytnio z ciuchami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie ci wyszły te trampki, ja planuje coś podobnego zrobić ze swoimi, ale nadal czekam na wene :3
    Pozdawiam i zapraszam do mnie. :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Akatsuki? Naruto? Yay! Kiedyś kochałam to anime :) Fajnie byłoby mieć takie conversy. Ja czasem przerabiam swoje ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne butki ci wyszły :>
    Ja mam w planie przerobić jakąś koszulkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie żal Ci było conversów? :D Nie no fajne wyglądają ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszły świetnie, mnie by bylo trochę szkoda Conversów ! :)
    Tak malowałam buty-koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O , są bardzo oryginalnie ! I nic cie to nie kosztowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetny pomysł. Stworzyłaś coś oryginalnego, co prezentuje się całkiem nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yay ! Dziewczyno, też takie chcę !
    Na pewno często będę odwiedzać Twojego bloga
    Masz super pomysły !
    wpadnij do mnie :
    http://juri-i-deidara.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe